Gelen ürünümü değiştirmek veya iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Satışı yapılan ürünler iç giyim kategorisinde yer aldığı için hijyenik ürünlerdir bu nedenle iade veya değişim işlemi yapılamaz.
AMA ÜRÜNÜN PAKETİNİ AÇMADIM, DEĞİŞİM YAPABİLİR MİYİM?
Bu konu incelenmesi gereken bir durum olduğundan ürün görselleri ile beraber whatsapp hattımıza danışabilirsiniz.
Siparişimi iptal ettim iademi ne zaman alabilirim?
Siparişinizi iptal etmeniz durumunda 3-7 iş günü içerisinde ödeme yapmış olduğunuz kartınıza veya hesabınıza iadeniz yansıyacaktır.
3-7 İŞ GÜNÜ GEÇTİ AMA ÜCRETİMİ ALAMADIM, NE YAPABİLİRİM?
Bu tarz bir aksaklık olması durumunda hesap hareketlerinizi whatsapp hattımıza iletmeniz yeterlidir durum çözümlenerek tarafınıza bilgi verilecektir.
Yanlış beden sipariş verdim, ne yapmalıyım?
Siparişinizi iptal etmeden önce whatsapp hattımız veya instagram adresimiz üzerinden bize ulaşmanız yeterlidir, gerekli düzeltmeler yapılacaktır.
YANLIŞ BEDEN SİPARİŞİMİ İPTAL ETTİM, DOĞRU BEDEN İÇİN TEKRAR ÖDEME YAPMAM GEREKİYOR MU?
Bize ulaşmanız yeterlidir, tekrar ödeme yapılmadan siparişiniz konusuna destek olunacaktır.
Kredi kartı kullanmıyorum, nasıl ödeme yapabilirim?
Kredi kartı kullanmıyorsanız havale-eft yöntemi ile sipariş oluşturup ödeme yapabilirsiniz.
HAVALE/EFT İLE ÖDEMEMİ YAPTIM, NASIL BİLDİRECEĞİM?
Havale-eft yöntemi ile ödeme yapmanız durumunda whatsapp hattımıza veya instagram adresimize dekont iletmeniz yeterlidir.
Whatsapp / instagram üzerinden yazdım ama cevap gelmedi, ne yapmam lazım?
Tüm müşterilerimize sırası ile geri dönüş yapılarak cevap verilmektedir. Anlık geri dönüş yapılmasa bile tarafınıza mutlaka yanıt verilecektir.
WHATSAPP HATTINIZA ARAMA YAPABİLİR MİYİM?
Şu an sadece yazılı destek verebilmekteyiz bu nedenle sorunuzu veya talebinizi yazılı olarak iletmenizi rica ederiz.